Různé druhy odolnosti mobilní IT techniky

Zákazníci, kteří nakupují odolnou přenosnou výpočetní techniku, jsou zmateni terminologií, která popisuje, jak pevné jejich notebooky, tablety a handheldová zařízení jsou. Podle nového průzkumu si 85 % podnikových zákazníků v oblasti odolné výpočetní techniky myslí, že jsou zavedeny univerzální standardy odolnosti. Bohužel žádné neexistují.

 

Tento nezávislý průzkum provedený společností Opinion Matters pro Panasonic na vzorku 250 zákazníků ze Spojeného království ukazuje, že jazyk, který používají výrobci podnikových a spotřebitelských zařízení, je pro trh matoucí.

 

88 % podnikových zákazníků uvedlo, že při nákupu nových zařízení pro zaměstnance je odolnost notebooků, tabletů a handheldových zařízení velmi nebo poměrně důležitá. Mnoho lidí zná běžné pojmy týkající se odolnosti, ale když dojde na jejich porozumění, většina selže.

 

Méně než polovina zákazníků zná hodnocení ochrany IP (Ingress Protection) a dvě třetiny nebyly schopny správně určit, že se úroveň týká ochrany proti vniknutí částic a kapalin a že čím vyšší je číslo, tím lepší je ochrana.

 

69 % zákazníků se domnívalo nebo očekávalo, že výrazy „MIL-STD compliant – v souladu s MIL-STD“ a „tested to MIL-STD – testováno podle MIL-STD“ jsou konzistentním měřením – přestože tomu tak není.

 

Zákazníci byli velmi zmatení tím, co se skrývá pod běžně uváděným americkým vojenským standardem 810G, přičemž více než 35 % respondentů nesprávně uvedlo, že standard platí i pro životnost baterie. Ve skutečnosti je MIL-STD-810 řada laboratorních testů navržených armádou USA pro testování limitů zařízení v různých prostředích, kde se předpokládá, že budou použity. Existuje široká škála podmínek, na které se standard vztahuje, ale běžné komerční testy zahrnují vystavení zařízení otřesům nebo pádům, prachu, vodě a extrémním teplotám.

 

Situace je ještě hroší kvůli tomu, že 20 % zákazníků potvrdilo, že při nákupu zařízení neprovádějí žádné vlastní testy a jednoduše věří tvrzením výrobců.

 

Jan Kaempfer, generální ředitel marketingu Panasonic Computer Product Solutions, uvedl: „Kupující musí být opatrní. S rostoucím počtem výrobců a přidáním široké škály názvů a klasifikací, které na první pohled vzbuzují dojem odolnosti, je velmi snadné mobilním zaměstnancům pořídit nevhodný produkt. Může to být velmi nákladný omyl a také frustrující a demotivující krok pro zaměstnance.“

 

„Pouze proto, že má přenosné zařízení stupeň krytí IP nebo logo odpovídající vojenským standardům nebo se prohlašuje za vodě odolné nebo odolné proti pádům, neznamená, že je pro daný účel vhodné. Všem kupujícím bych doporučil velmi pečlivě si prověřit výroky výrobců; požádejte o podrobnosti testů a certifikáty. Zkontrolujte, zda bylo testování provedeno nezávisle nebo dokonce v laboratorních podmínkách, a poté otestujte produkty jako takové v terénu, spolu s důkladným vyhodnocením pilotního provozu před nákupem.“

 

 

Požadavky na odolnost se vyvíjejí

Průzkum také ukázal, že podnikové nároky na odolná zařízení se oproti tradičním požadavkům, jako je odolnost před pády a ochrana před vodou a prachem, dále rozvíjejí. Když padl dotaz na nejdůležitější prvky, které by měly být odolné, kupující označili v 94 % za důležité až velmi důležite zabezpečení zařízení a dat.

 

„Je jasné, že požadavky podniků na odolná zařízení se mění,“ řekl Jan. „Zařízení, která jsou pouze odolná, již nestačí dnešním požadavkům. Zákazníci potřebují, aby výrobci odolných zařízení vzali v potaz důležité otázky, jako je typ displeje, životnost baterie a správa napájení, zabezpečení dat a komunikační schopnosti zařízení.“

 

Rady pro podnikové zákazníky pořizující odolnou mobilní výpočetní techniku.

Panasonic vydal na pomoc kupujícím odolných zařízení zprávu Nejasnosti v nákupu odolné výpočetní techniky, kterou doplňují rady kupujícím pro pořízení vhodného zařízení pro své zaměstnance.

 

Vždy požádejte vašeho prodejce:

 

O dodání MIL-STD810G a IP certifikátů pro potvrzení jakéhokoli testování nebo výroků ohledně standardů.
O odpověď, jak jsou jejich produkty navrženy, aby nabízely nízkou hmotnost, aniž by došlo k ohrožení odolnosti nebo životnosti.
Vždy se zeptejte, zda byly testy vojenského standardu provedeny na jedné jednotce nebo zda bylo pro splnění zkoušek použito více jednotek.
Jaké možnosti zobrazení podporuje jejich zařízení.
Požadujte vždy zařízení s vysokokapacitní vyměnitelnou baterií pro snížení celkových nákladů na vlastnictví a zvýšení návratnosti investic.
Vždy se zeptejte, které porty a rozhraní jsou součástí hlavní jednotky bez adaptérů.
Jak podporují bezproblémový přenos dat a nejnovější standardy konektivity.
Jak optimalizují správu napájení na svých zařízeních.

 

Více informací zde: https://business.panasonic.co.uk/computer-product/rugged-confusion

https://toughbook.panasonic.eu/rugged-confusion-report

 

 

Michael Pullan

European PR Manager

michael.pullan@eu.panasonic.com

01344 853 856 / 07554 226540

Jiří Kroulík

PR agentura společnosti Panasonic

jiri.kroulik@pram.cz

734 428 603

 

 

 

O skupině Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)
 

PSCEU je evropskou pobočkou Panasonic System Communications Company, globální B2B divize společnosti Panasonic. Cílem PSCEU je ulehčit práci profesionálům a pomáhat firmám zvyšovat jejich efektivitu a výkonnost. Pomáhá společnostem získávat, zpracovávat a přenášet všechny druhy informací, jako jsou hlasová, textová a obrazová data. S přibližně 350 zaměstnanci, se zkušenými experty, se schopnostmi řízení globálních projektů a s rozsáhlou evropskou partnerskou sítí nabízí PSCEU bezkonkurenční výhody na daném trhu.

 

Naším cílem je, aby spolu technologie neviditelně spolupracovaly a společnosti se tak mohly soustředit pouze na úspěch. Věříme, že by technologie měly především fungovat bez potíží. Podniky uspějí, pokud se budou moc zaměřit pouze na své zákazníky a všechny technologie jim budou nápomocny jako jeden celek. Proto jsme odhodláni vyvíjet produkty a řešení, které jsou tak samozřejmou součástí způsobu práce našich zákazníků, že jsou téměř neviditelné. Je to jako koňská síla v pozadí, která pohání obchodní úspěch.

 

Společnost PSCEU se zabývá šesti kategoriemi produktů:

 

Broadcast & ProAV vám umožňuje vyprávět příběh prostřednictvím vysoce kvalitních produktů a řešení, které zajišťují hladký provoz a vynikající poměr ceny a výkonu v rámci celé řady dálkově ovládaných kamer, přepínačů, studiových kamer a ENG P2HD. Řada filmových kamer modelů VariCam a EVA1 zvládá nahrávání ve 4K a HDR (High Dynamic Range). Díky tomu jsou ideálním řešením pro kino, televizi, dokumenty a živou produkci.

 

Communication Solutions nabízí nejlepší telefonní systémy, terminálová zařízení SIP a profesionální „síťové“ skenery, díky kterým se můžete soustředit na komunikaci, nikoli na připojení.

 

Computer Product Solutions poskytuje mobilním pracovníkům možnost pracovat kdekoli s řadou odolných notebooků Toughbook, podnikových tabletů Toughpad a elektronických systémů pro prodejní místa (EPOS). Společnost Panasonic byla v roce 2017 evropským lídrem a dosáhla tržního podílu 57 % v prodeji odolných notebooků a odolných podnikových tabletů (VDC Research, březen 2018).

 

Industrial Medical Vision vyrábí aplikace pro různé segmenty včetně medicíny, biologických věd, ProAV nebo průmyslu. Produktové portfolio zahrnuje kompletní kamerové systémy a OEM kamerové systémy a vy tak můžete vidět to, co je lidskému oku téměř neviditelné.

 

Security Solutions staví na tradici poskytování záznamů CCTV v průkazné kvalitě. Zajišťuje nejvyšší kvalitu obrazu za všech podmínek díky využití vysoce spolehlivých kamer s pokročilou technologií a systémům pořizování obrazového záznamu. Můžete se tak cítit v bezpečí.

 

Visual System Solutions nabízí nejširší řadu profesionálních displejů a projektorů a umožňuje profesionálům v oblasti audia a videa svobodně tvořit. S tržním podílem 39 % je lídrem na evropském trhu projektorů s vysokým jasem (Futuresource > 5 klm FR17, 3. čtvrtletí, mimo 4K a digitálního kina).

 

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je světovým lídrem ve vývoji a výrobě elektronických produktů a řešení pro zákazníky v oblasti spotřební elektroniky, technologií pro domácnost, automobilového průmyslu a B2B. V roce 2018 společnost slaví 100 let od svého založení, nyní provozuje 591 dceřiných společností a 88 přidružených společností po celém světě a generuje konsolidované čisté tržby ve výši 61,4 miliardy EUR za rok končící 31. března 2018. Se snahou vytvářet nové hodnoty prostřednictvím inovací napříč všemi divizemi, chce společnost vytvořit lepší život a lepší svět pro své zákazníky. Další informace o společnosti Panasonic najdete na adrese: http://www.panasonic.com/global