Oracle udělil společnosti Panasonic ocenění Markie Awards za vynikající zákaznickou zkušenost

Společnost Oracle udělila společnosti Panasonic a její evropské divizi Mobile Solutions Business Division Europe (MSBDEU) ocenění Markie Award za vynikající služby, které poskytuje zákazníkům, kteří používají Toughbooky, tablety a handheldová zařízení.

PRAHA, ČESKÁ REPUBLIKA, 27.KVĚTNA 2019 - Společnost Panasonic získala cenu The Apex Award for Best Overall Customer Experience. Toto ocenění náleží partnerům společnosti Oracle, kteří vynikají v zákaznické zkušenosti napříč marketingem, prodejem, službami či obchodem. 

„Ocenění The Markie Awards již více než deset let oslavuje umění a postupy v rámci digitálního marketingu. Abychom zohlednili změny ve způsobu, jakým zákazníci vstupují do interakcí se značkami, rozšířili jsme jejich rozsah tak, abychom mohli ocenit také profesionály v oboru prodeje, služeb a obchodu,“ vysvětlila Christina Cavanna, viceprezidentka pro Corporate Marketing společnosti Oracle. „Ocenění The Markie představují způsob, jak vyjádřit uznání lidem a organizacím, které posouvají hranice inovací, aby přinášeli mimořádné služby. Dosažené výsledky jsou vskutku neuvěřitelné a společnost Oracle by chtěla všem letošním vítězům poblahopřát.“

Jan Kaempfer, generální ředitel marketingu Panasonic MSBDEU, uvedl: „Po více než 20 let se naše podnikání opíralo o dva základní pilíře: mimořádně odolná řešení mobilní výpočetní techniky a bezkonkurenční úroveň zákaznických služeb.“

Panasonic využívá integrovaný balíček aplikací Oracle, aby pomáhal svým zákazníkům poskytovat zákaznické služby od marketingu (Oracle Eloqua), přes obchodní procesy (Oracle Sales Cloud) až k průběžné podpoře a službám v oblasti vztahů se zákazníky (Oracle Service Cloud).

Ocenění Markie Awards za rok 2019 byly předány během veletrhu Oracle Modern Customer Experience v Las Vegas. Na veletrhu Modern Customer Experience se každý rok setkají tisíce předních značek, vizionářů v oboru, produktových expertů a profesionálů v oboru služeb zákazníkům, aby hovořili o nejnovějších trendech a osvědčených postupech v marketingu, obchodu, prodeji a službách.